♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 september 2010

Av ♥ Monica ♥ - 2 september 2010 21:01

I eftermiddag har jag varit på Adelövs marknad......massor med folk,dom hade sagt på radio Jönköping att det var 50.000 besökare.Jag köpte ett par innetofflor av fårskinn som jag ska ha när vintern kommer, då är det skönt att sätta fötterna i såna tofflor när man kommer utifrån och vi har kalla golv i vårt hus så i strumplästen kan man inte gå,bara när det är riktigt varmt på sommaren.Sen köpte jag en ny handväska,en påse cashewnötter,sex donuts och tre lådor med kokosbollar, det sistnämnda var till mannen i huset......gottegrisen .Ganska precis fyra timmar var vi där och det var precis lagom.


Nu har vi avverkat kvällsfikat och jag har hämtat sonens bil som jag ska ha i morgon så jag kan veckohandla innan jag åker hem från jobbet.


GOD NATT ALLA BLOGGVÄNNER!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards