♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 september 2010

Av ♥ Monica ♥ - 4 september 2010 17:22

Idag har vi varit i Ölmstad och besökt en vän som jag lärde känna genom blip för ett antal år sen.Denna helgen har hon och hennes sambo loppis så det passade bra att ta en tur och kolla vad dom hade för något att sälja.Det fanns mycket grejer med jag köpte bara en ljusstake som man har värmeljus i.Vi blev bjudna på kaffe och smörgås på deras inglasade uteplats.Vi tyckte att det var så roligt att träffas igen för det är nästan två år sen sist och då var det kombinerad invigning på deras nyinköpta gård och födelsedagskalas eftersom båda hade fyllt 40 år och hennes älste son hade fyllt 20 år.Då för två år sen träffade jag även tre till av vännerna på blip som var bjudna.Dom hade jag inte träffat i verkliga livet sen hösten 2005 när vi hade klanträff.

Vi stannade till i Jönköping på vägen hem och besökte bland annat Raggmunken där vi åt raggmunk och stekt fläsk.


Nu har vi varit ute på en skogspromenad med Abbe,riktigt skönt höstväder att promenera i........strålande solsken.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA LÄSARE.....


 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards