♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 september 2010

Av ♥ Monica ♥ - 5 september 2010 20:39

Idag fick vi hastigt och lustigt bege oss ner till media markt och köpa nytt kylskåp eftersom vårt gamla kylskåp behagade lägga av. Vår snälle och hjälpsamme svåger följde med oss med sin släpkärra.Det nya kylskåpet är vi mycket belåtna med,det är av märket whirlpool.


En solig och fin söndag har vi haft och det ska visst bli fint hela nästa vecka har jag hört.

Jag ringde till Erika i eftermiddag och frågade om hon hade hört något från Thomas,det hade hon gjort och resan upp till Norrland hade gått bra.Nu får vi se hur det går med jaktlyckan för de fyra kompisarna när dom går ut och sätter sej på sina älgpass tidigt i morgon bitti.....önskar dom lycka till!


GOD NATT...HÖRS I MORGON IGEN!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards