♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 september 2010

Av ♥ Monica ♥ - 6 september 2010 16:04

Idag är det ett år sen vi fick avliva vår 17-årige katt Fritte.Den dagen var en sorglig dag och jag tänker än idag på hur fin och personlig han var.Det dröjde länge innan jag kunde få in i skallen att Fritte inte fanns mera, han hade ju varit med oss i så många år.


Idag har det varit nästan 20 grader i skuggan och solen har visat sej några timmar i eftermiddag.


Ikväll är det säsongspremiär på halv åtta hos mej och det ser jag fram emot.Det börjar bli lite bra program nu när hösten kommer.....


Jag vet att jag har en del läsare/vänner från både blip och facebook och det vore roligt om ni ville skriva en liten kommentar ibland så jag vet när ni har varit här och hälsat på.....YRSLA OCH ELISABETH *vinkar* och säjer hej på er!


NU SÄJER JAG HEJ OCH TACK FÖR IDAG TILL ALLA VÄNLIGA SJÄLAR SOM TITTAR IN  ......avslutar med att tända ett ljus för FRITTE


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards