♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 september 2010

Av ♥ Monica ♥ - 13 september 2010 17:37

Idag åkte jag direkt med tåget till Falköping när jag hade jobbat.Jag hälsade på älste sonens svärmor och sonhustrun som är personlig assistent hos sin mamma.Även Jimmy var där idag.

Vi var ute på stan en sväng och besökte både Lindex och kappAhl, på KappAhl köpte jag en blus, eller vad man ska kalla det för,snygg var den i alla fall.

Vi passade på att äta lite också när vi ändå var ute och det blev en paj för min del,bacon och broccolipaj med sallad och bröd till.....riktigt gott.

Netha skjutsade mej till tåget när hon hade slutat jobbet för dagen och jag åkte hem nöjd och belåten efter några trevliga timmar i  Falköping.


Snart är det dags att sätta sej vid tv:n ett par timmar.....

Avslutar med ett foto


 

Hösten med dess vackra färger.....


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR....  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards