♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Eftermiddag med bingospel

Av ♥ Monica ♥ - 21 september 2010 17:55

I eftermiddag har jag varit på träffpunkten och spelat bingo. jag hade sällskap med ett par vänner från samma område som jag bor på, ett par damer som är roliga att umgås med.Annars har jag inte gjort så mycket denna höstdag.....bytte gardiner i sovrummet och köket när jag kom hem i eftermiddag så nu får samtliga gardiner hänga uppe tills det är dags för julgardinerna.


Sätter in ett par foton som avslutning på dagens blogginlägg....


 

Ligustersyrenén håller på att tappa sina blad.....


 

Höst i Sjövik....


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR OCH ÖVRIGA LÄSARE!

 
 
Cina

Cina

21 september 2010 18:52

Trevligt med lite bingo.
Ja skall byta gardiner någon dag när det inte regnar för jag måste även putsa fönstren!
ja fytusan nu är det verkligen höst!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 september 2010 22:28

Fick du någon vinst på Bingo'n eller blev det bara nitlotter ? Har kvar att byta gardiner i vardagsrummet, men så skall fönstren putsas först och det drar jag mig för, ja, ja, kommer tid kommer råd. Fina höstbilder !
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

22 september 2010 17:12

Det blev ingen vinst för min del, men gott kaffe, fralla med ost och tårta fick jag i alla fall.Fick väl inte fikat heller förstås betalade 20:- och det är billigt tycker jag.

 
lillis

lillis

22 september 2010 07:16

Hoppas att du vann något på Bingo i går. fina höstbilder. Jag ska putsa fönstren i sovrummet och vardagsrummet någon dag då andan faller på
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

22 september 2010 17:09

Nej, ingen vinst på bingon för min del, men två stycken fick bingo två gånger var, så en del har verkligen turen med sej..

 
Berith

Berith

22 september 2010 07:47

Godmorgon vännen :))
Jag ropade som utropare på Bingon här i Boliden ett tag ...men då jag har svårt att sitta långa stunder , så slutade jag med det , men det var väldigt roligt :))
Underbara höstbilder =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

22 september 2010 09:26

Hej!
Har faktiskt satt upp ett par gardiner idag ;-) Kanske du inspirerat mig så att jag fick tummer nur det där berömda stället...
Känns alltid lika skönt när deet är gjort.
Jag gillar hösten och alla färger men att löven trillar av är mindre kul.
Ha en bra dag!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Jocke

Jocke

1 oktober 2010 14:48

Bingo är superkul!
Fin blogg. :)

http://www.bingotips.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards