♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Torgdag

Av ♥ Monica ♥ - 20 oktober 2010 16:57

Varje onsdag är det torgdag i Tidaholm och det är mysigt att gå där och titta på vad knallarna har att erbjuda till försäljning.Jag har ju min Extratös boendes där så idag var det dags för ett besök.Jag åkte från Mullsjö med Expressbussen 11:20

  som går mellan Jönköping och Karlstad.Mia mötte mej vid busstationen och sen träffade vi hennes mamma för att gå vidare till torget.Jag köpte ett par fårskinnstofflor och en gardinkappa till mamma, får se om hon blir nöjd med gardinen annars får Rickard ta den till sitt rumsfönster.Det var väldigt kyligt ute så efter en stund gick vi och fikade och satt en bra stund och pratade innan vi gick till bilen och åkte hem till Mia en stund.Dom beställde lite grejer från oriflame.Vid tretiden skjutsade Mia och hennes mamma hem mej......TACK MIA OCH CHRISTINA FÖR EN TREVLIG DAG, VI SES SNART IGEN!


Snart är det dags att kolla tv.....blir kul att se bönderna ikväll igen  och följa deras sommar med de utvalda tjejerna/killarna.


 

Tänder ett par ljus.....


ÖNSKAR MINA VÄNNER EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL!

 
 
Ingen bild

Margaretha

20 oktober 2010 17:37

Hej igen1
Ja jag antar att det var ett större torg än vad vi har som ni var på.Saknar detta eftersom det var annorlunda här förr.Men den här kommunen blir bara sämre och sämre.Det är mysigt att gå runt och handla lite småsaker,men då får jag åka till Norrköping i så fall.
Mysigt att du tänder ljus i din blogg. Det värmer i kylan.Här har de hotat med snö framåt kvällen. Brr!
Ha det bra. Kram från Margaretha.

 
lillis

lillis

21 oktober 2010 06:34

Mysig dag du haft med goda vänner och lite annat smått och gott.
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 oktober 2010 13:14

Torgdagar är alltid kul, men det är stort sett samma knallar där varje gång och så mycket nytt kommer det inte till från gång till annan. alltid blir det något som följer med hem. Roligare med loppis. hoppas du fick en trevlig kväll.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

22 oktober 2010 10:47

Ser att du hunnir med en hel del..under veckan!!
OCH nu ör det snart HELG IGEN!!! VART tar tiden iväg???
Kan det var a att man själv är äldre...kanske...
Önskar dej en trevlig helg!!!
Kram!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards