♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Julmarknad....

Av ♥ Monica ♥ - 19 november 2010 17:30

I eftermiddag har vi varit på julmarknad på SÄGNERNAS HUS, mysigt som vanligt, men tyvärr kanske det är sista året dom anordnar julmarknad eftersom ägarna planerar att sälja detta trevliga ställe så småningom.Jag köpte en liten glasgroda och ett jättefint halsband och örhängen och så fikade vi ju naturligtvis. Det blev den goda julsmörgåsen och en biskvi för min del och en julmust light att dricka.Sen åkte vi till kyrkogården och tände ljus och vidare till Mullsjö ett par ärenden.


Idol ikväll...undrar om ANDREAS WEISE får fortsätta eller om han åker ut, hoppas att han får stanna ännu en vecka........ helst ser jag att han vinner hela tävlingen.


HA EN FIN KVÄLL ALLA VÄNNER!  

 
 
Cina

Cina

19 november 2010 19:41

Åhhhh mysigt med julmarknader.
Börjar så smått komma nu få se om vi kan åka på någon iallafall.
Imorgon får du hålla dig inne för jag hörde på radion att Jönköping skulle få 10-15 cm snö i natt.
Usch vill inget snö ha . Ja vi skulle oxå få här uppe!

Ha en fin tvkväll.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

19 november 2010 23:51

Så mysigt det är att gå på julmarknad, handlade gjorde du också. Har inte hört när det blir här i Lerum.
Din Idol fick lämna Idol i kväll, han kommer att synas både här och där framöver så bota blir han inte. Mina Idoler är Minnah och Jay, tror att Jay står som den slutliga vinnaren i Globen.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 november 2010 06:54

Mysigt och kul att gå på julmarknad,vi har det nästa helg här i stan
En skön helg önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

20 november 2010 18:40

Kan du inte ta över julmarknaden om dom ska sälja.
Tror det skulle passa dig.
Jag har köpt flera fina halsband och örhängen av Pisan. Nu i veckan blir det till att byta gardiner och sen till helgen ska allt lysa och julkänslan kommer då. Jag är nog lite jultokig.
Skulle så gärna vilja åka till Göteborg och gå på Lissebergs julmarknad.
Har varit dålig på att blogga men fick ihop några rader i går. Snön yr runt knuten här och det är kilsvart ute. På med varma kläder, ta fram reflexerna ,tända ficklampan och gå ut med Gaius är det som ska ske nu. Sen ska jag unna mig en Irish Wiskey. Det är inte många starkvaror jag gillar men denna är smasken.
Hoppas din vecka blir bra och kom ihåg inget jäkt. Det gäller att njuta av varje dag.
Kram
Love.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards