♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 1 januari 2011 13:24

Börjar årets första blogginlägg med att önska alla mina vänner en riktigt god fortsättning på det nya året.....


Klockan blev mycket innan jag kom i säng inatt eftersom jag skjutsade hem mamma när vi hade skålat in det nya året med cider.Trots sin höga ålder(hon blir 90 år i nästa månad) så var hon med hela kvällen.


Idag blir det en slappardag och just nu håller mannen i huset på att skala potatis, han vill gärna hjälpa till i köket.

Vädret är fint med sol och blå himmel, det blåser lite snålt så det är inte skönt att vara ute.Vi har lille Abbe här sen igår och han blir här även denna dagen och natten eftersom hans husse firar nyår med släkt och vänner.


Ikväll väljer jag att se på *Stjärnorna på slottet* istället för *Fångarna på fortet* som börjar samma tid, lite synd för jag vill se båda programmen egentligen, men kan kanske se fångarna i repris i stället.


HA EN RIKTIGT MYSIG NYÅRSDAG!


 

Ta gärna en bukett med dej innan du går härifrån.....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards