♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 3 januari 2011 18:06

Nu är klockan sex och gissningstävlingen om hur jag tog mej till tåget i morse är avgjord.....sex svar hade jag fått och ALLA hade svarat rätt.Hur tog jag mej dit då? Joo, jag ÅKTE SPARK, och jädrar i min lilla låda så bra det gick.Det var även smidigt att ha med Abbe hem och använda sparken så allt gick enligt planerna för planerat detta att skaffa spark har jag gjort ett par veckor och på nyårsafton kom sparken hem.....

Vem vann nu då undrar ni säkert...efter lottdragning blev det ANITA SANDSTEDT, en facebookvän och min vän även privat i riktiga livet....GRATTIS  ANITA!

Vinsten kommer på posten  


Vinsten består av ett häfte frimärken.....


TACK TILL ER ANDRA SOM VAR MED OCH GISSADE.....VEM VET, DET KANSKE ÄR ER TUR ATT VINNA EN ANNAN GÅNG!

Av ♥ Monica ♥ - 3 januari 2011 17:31

I morse var det -17 grader, att det aldrig tar slut med denna kylan, jag önskar att det blir lite mildare väder så det är behagligt att gå ut.

Om en halvtimme kommer jag att utse den vinnaren som har gissat rätt på hur jag tog mej till tåget i morse så det blir ett litet blogginlägg till idag.

Denna första måndag på nya året har jag tvättat en 60 graders tvätt, dammat lite på gröna skåpet i badrummet och småpysslat lite innan det var dags att gå ut med Abbe en sväng.

Middagen idag bestod av fläskpannkaka med hemkokt lingonsylt.....smidigt och gott.

Vi hörs igen om en liten stund  hej så länge!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards