♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 9 januari 2011 15:00

Gårdagen blev mycket trevlig med barn och barnbarn. Maten smakade bra och alla var nöjda. De tre små och Michaela var med, Johan och Jimmy är ju så pass gamla nu så det är högst sällan som dom åker med när Micke och Netha är bortbjudna....dessutom har Jimmy tjej så han var hos henne igår kväll.


Idag har Rickard varit här och ätit middag, annars har vi inte så mycket för oss denna söndagen. Vädret är mulet och vi har töväder sen igår, skönt att det tar lite på all snö som vi har, men det är väldigt halt ute på gatorna här i byn. Jag tycker synd om mina kolleger på posten som ska köra på isiga vägar i morgon, jag minns hur det var när jag körde lantbrevbäring och det var skridskois på de flesta småvägar och det hände ju även att man kanade av vägen några gånger......  

Om jag kan ta sparken i morgon vet jag inte än, men jag tror det ska gå bra om det inte töar alltför mycket nu ikväll och inatt.


Avslutar med en liten uppmaning......var rädda om varann!


 




Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards