♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 10 januari 2011 16:28

Så skönt att det är vanliga veckor nu, julen och alla helgdagar är väl roliga, men man tröttnar på det och vet inte vad för dag det är ibland  

Jag har börjat att byta gardiner idag och ska väl byta någon till innan det är dags att parkera sej vid tv:n. Det är många bra program ikväll och alla sänds i tv4 med början halv åtta, sen sitter jag där till klockan blir tio, då är det dags att göra sej klar för nattens sömn så man orkar sparka iväg till tåget strax efter halv sju i morgon bitti.På tal om spark så var det tur att jag hade den i morse annars vet jag knappast hur jag skulle tagit mej ner till tåget, rena skridskoisen på trottoaren så då jag hade väl fått tagit mej fram krypandes på alla fyra 


Avslutar dagens blogginlägg med.... HEJ DÅ!


 

......och tänder ett ljus innnan jag stänger här för idag!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards