♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 14 januari 2011 14:48

Återigen är det fredag .....julen är bortstädad här i huset och allt går sin gilla gång.Nu är det bara till att vänta på den ljuvligaste tiden på hela året.....VÅREN.Varje årstid har väl sin tjusning förstås, men våren och sommaren är ju mina favoriter och årets semestervecka ska vi tillbringa på Gotland,denna härliga ö som vi har varit på två gånger förut......längtar verkligen dit och ser fram emot vecka 30.


Ikväll ska vi besöka Bjurbäcks kyrka ihop med våra vänner på Parkvägen,det är konsert där ikväll med ett gladjazzband  


Ett par foton får avsluta mitt inlägg idag....


  Här sitter fyra sjättedelar av mina barnbarn och festar på pizza i vårt kök


  Här har vi en gäst till som äter morötter, men han/hon får hålla sej utanför huset.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA FREDAGEN!


 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards