♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 17 januari 2011 15:35

I morse när jag var ute på min lilla runda med postbilen hörde jag på nyheterna i radio Jönköping att två lastbilsförare hade blivit tagna för rattfylleri på E4 inatt utanför Jönköping.Polisen hade fått tips från ett motell om dessa båda förare.Den ene är anhållen och den andre som inte hade så många promille fick sova ruset av sej på polisstationen.Det är beklämmande att höra sånt här och det är titt som tätt man hör att lastbilsförare åker fast för rattfylla.....tänker dom inte på att dom kan ställa till olyckor i trafiken eller är dom totalt intelligensbefriade?


För att återgå till mer normala händelser så kan jag rapportera att även denna dagen bjuder på töväder med takdropp...härligt.Tyvärr är det så halt på gator och småvägar så det är förenat med fara att bryta både armar och ben när man går ut.Snön sjunker i alla fall ihop mer och mer, men på onsdag ska det visst bli lite kallare igen.


Måndag betyder i vanliga fall några riktigt bra tv-program, men ikväll uteblir dom flesta på grund av handboll  skit också!!


Nu ska jag kika runt hos mina bloggvänner en stund och se vad dom har för sej för roligt!


JAG SÄJER HEJ FÖR IDAG......


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards