♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 26 januari 2011 18:44

I eftermiddag har vi haft det obligatoriska arbetsplatsmötet,till fikat fick vi semlor och det smakade gott efter middagen som jag åt på Landhs innan jag gick till jobbet.Idag var det gulaschsoppa och västerbottenpinnar med potatismos.Om någon  undrar vad västerbottenpinnar är så kan jag tala om att det är laxfilé som är panerad.Gulaschsoppan kunde jag ätit mer av för den var faktiskt godare än de där *pinnarna*.Det är ju alltid två rätter plus soppa varje dag men jag vet inte riktigt vad den andra rätten hette ,men jag såg att det var pasta till den, men jag nöjde mej med soppa och *pinnar*.Kaffe och kaka ingår i lunchpriset (79:-) men jag tog bara en kaka eftersom jag skulle dricka kaffe på jobbet senare.


Jag blev hämtad av maken när jag slutat jobbet så jag slapp vänta på tåget en timme,alla tåg stannar inte här,men det är i alla fall tolv tåg i vardera riktning som stannar, så jag klagar inte.


HA EN BRA KVÄLL ALLA BLOGGARE OCH ÖVRIGA SOM TITTAR IN HÄR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards