♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 8 februari 2011 18:40

Nu är den nya datorn installerad och klar.Vilken skillnad det är mot den gamla,går inte att jämföra,men den har vi ju haft i fem år så det är ju inte så konstigt.


I morse hade vi värsta snöovädret,det blåste och snöade när jag kom upp kvart i sex,däremot ösregnade det bara en halvtimme innan dess,konstigt väder vi har ibland.Redan innan jag slutade jobbet strax innan halv tio hade det slutat snöa och  solen sken,sen har vi haft en fin dag och riktigt skönt i solen.


I eftermiddag har jag varit på Träffpunkten,bingo stod på programmet denna veckan.Vinsten uteblev som vanligt,men vad gjorde det när man träffar trevliga människor att prata med i kaffepausen.Jag fick skjuts hem med mina vänner från Sjövik  


Nu är det snart dags att titta på tv ett par timmar....


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards