♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 12 februari 2011 16:05

Snöovädret som vi hade igår slutade som tur var innan kvällen var slut.


Tyvärr åkte Andreas Weise ut ur lets´dance igår kväll,men någon åker ju ut varje gång och nu var det hans tur.Jag tycker att alla dansar lika bra så för min del har det ingen betydelse vem som blir vinnare denna säsongen,men nog hade det varit roligt om Weise hade fått vara med längre förstås,jag tycker han är så charmig och fin den killen.....dessutom dansar han bra.


Idag har jag varit hos mamma en sväng på förmiddagen när mannen i huset var iväg och fiskade.....han och två kompisar trotsade kylan ..... det var -19 grader,men dom hade bra med kläder på sej och så eldar dom och grillar korv så dom varken frös eller behövde vara hungriga.Endast en gädda blev det idag och vem som fick den förtäljer inte historien.


Rickard och Abbe promenerade hit i eftermiddag och vi fikade innan dom traskade hemåt igen.

Nu väntar jag på min äkta hälft som är ett ärende hos sin svåger ,han ska beställa pizza på hemvägen,det blir vår middag idag.


Ikväll tänker jag kolla på uttagningen till melodifestivalen,om det blir fler gånger som jag tittar återstår att se efter kvällens program.En del säjer att det var totalt kass förra lördagen.Då hade vi gäster så jag tittade ju inte på programmet då.


NU ÖNSKAR JAG MINA VÄNNER EN RIKTIGT TREVLIG AFTON!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards