♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 15 februari 2011 21:17

Idag var det återigen dags att besöka frissan och klippa och färga håret......åtta veckor sen jag var där senast , håret växer fort,men nu är jag fin igen.

Jag hämtade Abbe när jag var klar hos frissan och vi promenerade hem hit.Abbe älskar att pulsa i snö och han hoppar gärna upp i de stora snövallarna.Sen vi köpte selen drar han inte som han gärna ville göra innan,han kanske känner sej lite friare när han har sele på sej.


Ikväll har jag varit hos mamma och förberett lite inför morgondagen 


Som vanligt har jag tittat lite på tv,ikväll blev det halv åtta hos mej och klockan åtta tittade jag på dansen från Täfteå.....påminner väldigt mycket om vårt SÄGNERNAS HUS,men arrangören tog 50:- i betalning för dom med husvagnar/husbilar som övernattade.På SÄGNERNAS HUS är det gratis övernattning för husvagnar/husbilar och det är en hel del som övernattar där eftersom många kommer långväga ifrån.


Nu ska jag besöka åtminstone några av mina bloggvänner innan jag kryper i säng.


GOD NATT  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards