♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 16 februari 2011 13:08

Idag fyller min mamma 90 år......jag var inne i blomsteraffären innan jag åkte hem från jobbet och köpte en fin bukett blommor som jag åkte direkt till henne med.Hon blev väldigt glad när jag kom,hon skulle precis dricka elvakaffe och undrade om jag ville ha kaffe också,men jag sa att det får vänta till ikväll då vi ska fira henne.Hon talade om att tjejen från hemvården sjöng för henne i morse när hon kom...gulligt gjort tycker jag  


Idag ska jag inte laga någon middag eftersom vi ska äta smörgåstårta ikväll hos mamma,vi tar bara lite kaffe och smörgås när gubben kommer från jobbet.


Det är fortfarande väldigt kylig luft,inget behagligt alls att vistas ute,men en promenad med Abbe får det ju bli förstås om någon timme.Just nu har han jobb med att slicka rent en påse där det har varit kattmat i.


GRATTIS MAMMA PÅ DIN STORA DAG      


 

 


                  


**************************************************
*

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards