♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 17 februari 2011 17:57

Igår överraskades jag av att ha vunnit en healing på distans,en av mina nyfunna bloggvänner hade en tävling där hon lottade ut denna healing.

Jag mailade till henne och fick hennes telefonnummer och på förmiddagen ringde jag till henne.....en underbart trevlig tjej som heter kristina och bor i Fagersanna,vi pratade i nästan en halvtimme och det var som att prata med en bekant.Så roligt det är när man kan prata med någon man egentligen inte känner på det viset.På måndag ska jag ringa henne igen så ska vi bestämma när denna healing ska äga rum,åh så spännande det är.Återkommer till detta vid ett senare tillfälle.


Gårdagskvällen hos mamma på hennes 90-årsdag blev verkligen trevlig.Vi var 11 gäster,precis lagom i hennes lägenhet.Vi åt smörgåstårta som jag hade beställt hos Landhs.....

Två av mina kusiner var där och den ena hade jag inte träffat på över tio år trots att hon bor i Falköping,men det blir så ibland,det är väl egentligen bara en kusin som jag träffar regelbundet.

Mamma fick jättefina blommor av alla gästerna och jag hade även köpt ett par prydnadskuddar som hon ska ha i sin säng.Hon hade tydligt sagt ifrån att några saker ville hon inte ha,men gärna lite blommor.Jag fotograferade blommorna och kommer att visa dom här på bloggen när jag har tankat över dom till datorn.När gästerna hade åkt hem diskade jag och gjorde i ordning innan jag åkte hem,tyckte det var skönt att få det gjort med en gång så slapp jag det idag.Gubben min åkte med Micke och Netha för dom skulle hämta vår gamla dator som vi lovat att dom skulle få.

Jag ringde Micke förut och frågade om datorn fungerade,det gjorde den som tur var så nu har dom 3 datorer,men dom är ju 8 personer som använder dator,även lille Emil som bara är tre år.Dom kan ju inte gärna ha var sin dator,men nu har dom ju i alla fall en till....Netha brukar säja att hon får sätta sej vid datorn antingen när barnen har lagt sej eller innan dom vaknar.


Det blåser fortfarande riktigt kallt trots att det inte är så många minusgrader,undrar när det kommer varmare vindar tro?


HA DET GOTT...SÅ HÖRS VI!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards