♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 18 februari 2011 19:02

Jag lovade ju att visa blommorna som mamma fick på sin 90-årsdag.....här kommer de första


  Denna fina buketten med bland annat tulpaner fick hon av Thomas och Erika.....


Den här buketten är från Göran och mej.....


  Den här fina krukväxten med rosor är från Micke, Netha och Nethas mamma Barbro


I morgon kommer det ytterligare foton....



Denna soliga men kyliga eftermiddag har vi varit i Jönköping och veckohandlat på City gross,en mycket fin affär med stort sortiment av allehanda varor alltifrån matvaror till textil och leksaker och mycket, mycket mer.


Nu ska jag förflytta mej in till mannen i huset och tv:n och titta på postkodmiljonären och så småningom lets´dance......troligtvis hinner jag inte besöka mina bloggvänner ikväll,men i morgon kommer jag och kikar på vad ni har haft för er idag.


KRAM PÅ ER ALLA FINA VÄNNER  


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards