♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg under februari 2011

Av ♥ Monica ♥ - 1 februari 2011 18:26

Det både blåser och töar,härligt att det tar på snön.


Idag var det bussersättning för tåget när jag skulle åka hem,fick stå vid resecentrum i 40 minuter och vänta innan bussen äntligen kom.Att det kan bli lite försening när det är buss kan jag förstå, men 40 minuter försenat det är lite väl häftigt,men huvudsaken att jag kom hem i något så när tid och jag gick direkt  och hämtade Abbe för en promenad och sen gjorde jag honom sällskap i lägenheten tills jag skulle gå till Träffpunkten.Jag satt vid sonens dator en stund och sen värmde jag mej lite mat i micron,tiden gick fort och klockan två traskade jag iväg till träffen.Det var trevligt som vanligt och idag var det en man som spelade gamla skivbekanta,många  bra låtar med sångare/sångerskor från förr när man var ung och tidigare med för den delen......Ulla-Bella,Cacka Israelsson,Einar Ekberg,Yngve Stoor,Lily Berglund och Jonny Bode bland annat.Gemytlig stämning vid kaffeborden när vi hade fikapaus.


Nu är det snart dags för lite tv-tittande en stund..... sen är denna första dag i februari slut.


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA GOA VÄNNER!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards