♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av ♥ Monica ♥ - 4 mars 2011 17:57

Dagens är*TOKIGT*......vad ska jag då skriva för något   får försöka komma på något tokigt.

Något som är tokigt är att det möts två tåg på morgonen här och det tåget som kommer FRÅN jönköping ska gå 6.54 och tåget MOT Jönköping ska gå klockan 7.00.....det innebär att tåget MOT Falköping blir försenat varje dag eftersom det måste vänta tills det mötande tåget har kommit in på stationen här.Från början stod det på upplysningstavlan att båda tågen kom in på spår 1 och det var ju en omöjlighet.Det var ren kaos när ingen visste vilket spår respektive tåg kom in på och folk sprang som skållade råttor fram och tillbaka,tur att ingen olycka hände.Sent omsider ändrades det till att tåget mot Falköping kom in på spår två och nu fungerar det bra förutom att en del resenärer som ska åka med tåget mot Falköping kommer så sent så att bommarna har fällts och senast idag var det en person som skulle krypa under bommarna,men då tutade lokföraren med en lång signal så det blev inget krypande under bommarna för personen ifråga och om hon/han kom med tåget vet jag inte.......varför komma så sent,det är väl bättre att vänta fem minuter på tåget än att riskera livet och krypa under bommarna.

Detta fick bli det * Tokiga*......


**************************************************

Idag har det varit en isande vind,inget skönt alls att vara ute.


EN SKÖN KVÄLL TILL ER ALLA VÄNNER ÖNSKAR JAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards