♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av ♥ Monica ♥ - 7 mars 2011 12:48

Då var det dags för dag 13 i detta jippot...som har rubriken* FOTOUTMANING "LJUS"...vad det innebär förstår jag inte riktigt för ljus kan ju ha fler betydelser,men jag tolkar det som att det är ljus som man tänder


 


 


 


Här var det lite olika ljus som jag tycker är vackra  eller vad tycker ni läsare?


************************************

Denna veckan har jag semester,riktigt skönt att kunna ligga och lyssna på radion på morgonen och vår lille SIGGE håller mej sällskap så jag behöver inte känna mej ensam i sängen,han tar stor plats,ligger utsträckt i hela sin längd stundtals.


 

Detta kortet tog jag på SIGGE häromkvällen när han hade upptäckt en fluga i taket.....

Alla bilder är klickbara!


AVSLUTAR DAGENS BLOGGINLÄGG MED ATT ÖNSKA ALLA EN FORTSATT TREVLIG DAG!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards