♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av ♥ Monica ♥ - 24 mars 2011 13:06

Sista dagen på tema är: VALFRI BILD.


EFTERSOM MITT BARNBARN ALEX FYLLER 7 ÅR IDAG BLIR DET EN BILD PÅ HONOM SOM FÅR AVSLUTA DE HÄR TEMADAGARNA


GRATTIS ALEX PÅ DIN 7-ÅRSDAG 


**********************************

Jag har fått ett par anonyma kommentarer i denna veckan och jag gör som en del av mina bloggvänner,raderar alla anomyma kommentarer.Det har varit samma signatur på båda kommentarerna men olika IP-nummer.Jag tycker att det är roligt att folk skriver kommentarer men då ska det inte vara anonymt för det är alltid så att det är personer som av någon anlednining inte vågar framträda med namn och det tycker jag är tråkigt.Nu har jag klargjort detta en gång för alla och hädanefter tas alla anonyma kommentarer bort,bara så ni vet!


*****************************************

Vädermässigt är det soligt,men blåsigt ute.......


HA EN FIN DAG !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards