♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av ♥ Monica ♥ - 26 mars 2011 12:30

Efter en härlig sovmorgon åkte jag ner till mamma en sväng när jag hade gjort mina morgonsysslor. På hemvägen kilade jag in i affären och köpte lite godis som Alex ska få i morgon när vi ska åka och fira hans 7-årsdag. Väl hemkommen igen gjorde jag i ordning en sallad med paprika,ananas,gurka och grönsallad som vi ska ha till middagen som vi ska bjuda på i eftermiddag.Gubbens goa syster och hennes lika goe gubbe ska komma hit på midddag.......potatisgratäng och rökt lamm ska vi bjuda på.


Solen skiner men det är ingen överdriven vårvärme precis,bara ett par plusgrader i skuggan tror jag.Huvudsaken är att det tar på snön i alla fall och det gör det där solen ligger på.


Avslutar dagens blogginlägg med en bild......


Hornborgasjön fotograferad den 28 mars 2009


Igår fanns det 3400 tranor där enligt dagens Falköpings tidning......


HA EN RIKTIGT BRA LÖRDAG ALLA SOM TITTAR IN HÄR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards