♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Onsdag och möte

Av ♥ Monica ♥ - 30 mars 2011 12:30

I eftermiddag är det återigen arbetsplatsmöte och om en timme åker jag iväg med tåget.Som vanligt går jag till Landhs och äter middag,sitter en stund och läser tills det är dags att gå till jobbet.


Jag gick en promenad med ABBE förut och då träffade jag EWA och lilla AMELIA som bor i huset som jag har bott i och som mamma sålde förra sommaren.Hon ville att jag skulle gå med in och titta hur dom har det och det gjorde jag så gärna.Samtidigt fick ABBE träffa deras tik och dom lekte och kom bra överens.


Idag är det riktigt skönt väder ute efter en kall natt med flera minusgrader.Just nu är det 5 plusgrader i skuggan,men där solen skiner är det säkert uppemot 15 +


Som vanligt avslutar jag med en bild:


  Detta ljuset tillägnar jag LINDA 33 år från HABO som igår avled efter 16 månaders kamp mot cancern...hon efterlämnar tre små barn och sin make som hon gifte sej med i augusti 2010

 
 
Maggan

Maggan

30 mars 2011 16:04

Så sorgligt att läsa om Linda. Endast 33 år.Så fint att du tänder ett ljus för henne.
En kram till dig Monica.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

30 mars 2011 16:33

Så sorlig det som hände Linda. Tänker på hennes familj
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 mars 2011 17:41

Ja det är hemskt fy...stackars man och barn.
Men Linda var en kämpe. Hon vart ju även åretsmamma 2010. Usch ja jag har följt hennes blogg ganska så länge.

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

31 mars 2011 00:41

ja tänk vad nman vet lite om morrondagen...och sin hälsa! Det gäller att FÅNGA DAGEN, moorondfagen vet man inget om!
Man påminns varje gång, när man får höra , unga männiksor som "lämnar oss"..och sina anhöriga..sin familj...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards