♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 2 april 2011 15:41

Idag har vi varit på TABERGSTOPPEN och ätit räksmörgås.Tyvärr var det dimmigt så vi såg inte så mycket utsikt.

Jag hade tänkt sättta in kort både därifrån och på mina presenter från igår,men det funkar inte med att tanka över fotona till datorn,vet inte varför för det brukar gå så smidigt.Jag gör ett nytt försök senare......hoppas jag kan visa fotona i morgon istället.


Hur som helst så var det en mycket trevlig kväll,vi var 15 personer.......jag bjöd på smörgås och lite olika pålägg och till det var det kaffe eller läsk.


**********************************

Ikväll ska jag titta på körslaget,annars blir det en lugn och skön hemmakväll med man och djur........ABBE ska sova över här inatt.


HA DET SÅ BRA ALLA SOM TITTAR IN HÄR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards