♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 4 april 2011 16:51

Idag har jag haft trevligt besök ,Mia och Christina har varit här och gratulerat i efterskott.Jag fick en jättefin vas i lila,min älsklingsfärg!Jag bjöd på rostat bröd med ost och marmelad och till det kaffe och choklad som jag gjorde på min kaffemaskin som jag fick när jag fyllde år i fredags.Vi gjorde ett besök hos mamma en stund också och hon fick en jättefin påskinspirerad grej som Christina hade gjort.Den blev hon så glad för och ställde den på sitt köksbord.

Jag gick in i affären och köpte lite varmkorv,korvbröd,dricka och mimosasallad som vi åt när vi kom hem hit igen.......nu har gästerna åkt hem och jag passade på att fylla tvättmaskinen med diverse plagg,lika bra att tvätta ikväll eftersom jag inte är hemma förrän efter halv fem i morgon.

Lite tv-tittande blir det senare ikväll,det är ju *en unge i minuten* klockan nio.


Sätter in ett foto som jag tog på Tabergstoppen i lördags.....


Det syns att det är väldigt dimmigt.......


HA EN FIN KVÄLL ALLA GOA VÄNNER!

*************************** 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards