♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 5 april 2011 11:51

Då är det tisdag igen och som vanligt sitter jag i sonens lägenhet och lånar hans dator just nu.Om en timme ska jag värma mej lite mat,idag blir det thaimat...mums!

Vid tvåtiden ska jag bege mej till TRÄFFPUNKTEN som vanligt.Idag är det bingo som står på programmet,och trevligt prat innan bingon börjar och vid fikapausen förstås.

Vi får besök ikväll av Christian även kallad *öststatarn*  han ska hjälpa oss med norton antivirusprogrammet som vi ju har haft gratis i två månader nu sen vi köpte ny dator,men vi hade norton innan också och det har jag betalat för ett år så det ska väl funka fortsättningsvis också och alla uppgifter finns sparade så det ska säkert ordna sej med det,men vi vill ha någon till hjälp som är lite duktigare på datorer än vi...även om jag och min svägerska kan mycket när det gäller datorer säjs det*skrattar finurligt*........men allt kan vi inte.


HA EN RIKTIGT BRA TISDAG ALLA SOM KOLLAR IN HÄR!


**************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards