♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 7 april 2011 11:58

Här kommer de utlovade bilderna på CARINS * änglar*..........

Skärpan är inte den bästa,men det syns väl ganska bra ändå tycker jag


  Dessa tre köpte jag.......


Denna fick också föja med mej hem.......


   ....och även denna


På en bricka stod alla dessa *änglar*


   Dom är så söta i verkligheten,lyckoänglar kallar CARIN dom för.Dom kostar 40:- styck........de båda som står till höger om den rosa är ett brudpar,så jättesöta,men dom ska ses i verkligheten för att dom ska komma till sin rätt tycker jag.Allt som allt köpte vi 10 stycken,Göran köpte 4 och jag köpte 6 stycken och den ena av dom ska jag ge bort i present.CARIN är jätteduktig på mycket annat också,hon ritar karikatyrer och så är hon utbildad till något som jag inte kommer ihåg namnet på,men hon gör naglarna fina i alla fall.Någon som vet vad det heter?Skriv det i en kommentar i så fall.


********************************

Idag får man hålla i hatten när man går ut,för det blåser något alldeles förbaskat,men nu skiner solen och det är 10 grader så man ska väl inte klaga.


HA EN BRA DAG ALLA ..............

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards