♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 17 april 2011 13:55

En fin söndag,även om det inte är så väldigt varmt ute,men solen visar sej lite ibland i alla fall.

Vi har varit uppe i stan en sväng på förmiddagen och inhandlat 4 krukor med påskliljor och annat som vi ska ha till påsk.

Nu är mannen i huset ute på en långpromenad med sin kära syster,jag får lätt ont i den ena höften om jag går långt och om det dessutom går uppför så jag är hemma och har det gott i stället.

Det blev en del mat över igår så det är smidig middag idag.

På tal om gårdagen så lovade jag ju att återkomma till den i dagens blogginlägg......


Klockan fyra i går eftermiddag kom våra gäster,två av dom hade aldrig varit här förut och det var Erikas föräldrar.Även Thomas,Erika och Rickard var bjudna.

Middagen bestod av kokt potatis,festskinka ,grönsallad med gurka och tomater,mimosasallad och tzatziki.Till efterrätt hade vi fruktcoktail,glass och vispad grädde.Maten var väldigt god tyckte gästerna och det var ju glädjande naturligtvis. Vi drack kaffe med äppelmunkar och ballerinakex och det smakade bra efter ett par timmar när vi hade smält maten och pratat om ditt och datt.Tiden går fort när man har trevligt och strax innan åtta tackade gästerna för sej och åkte hem.Sen tittade jag på körslaget innan det var dags att lägga sej.

Avslutar med några foton som jag tog igår:


Erika och hennes pappa......


  Denna fina och väldoftande blombukett fick vi av Erikas föräldrar


ÖNSKAR ALLA EN FIN FORTSÄTTNING PÅ DENNA DAGEN!


*************************************


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards