♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 18 april 2011 14:58

Idag är det ett toppenväder,20 grader drygt,rena sommarvärmen.


Jag har plockat årets första vitsippor idag.......undrar om det är tidigt,eller kanske normalt att dom redan är i full blom.


Jag har börjat med påskstädningen,dammar och lägger på påskdukar på borden och om ett par dar ska alla tuppar,hönor och kycklingar fram,sen kan vi fira påsk.


Det finns en hel del som jag ser fram emot och känner glädje i hela kroppen på påskaftonskvällen ska vi som vanligt åka till Valunda och äta och umgås med barnbarnen och övriga familjemedlemmar...elda påskeld också skulle jag tro.

På annandag påsk blir det påskbuffé på Kinnekullegården ihop med Erika,Thomas,Rickard och Erikas föräldrar......detta var lite av det som ligger framför mej nu framöver.


ÖNSKAR ALLA GOA BLOGGARE EN FIN KVÄLL!


********************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards