♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 20 april 2011 12:24

Jag har fått  påskhälsningar från några av mina allra bästa bloggvänner........


 

Tack CINA för det fina kortet.....


 

jag tackar även LILLIS och SNUTTAN för vackert kort.......


  Detta kortet har jag fått från RUTH......tack så mycket

 

Jag trodde att jag hade tryckt på fel knapp när jag satte in Lillis kort,men det blir bara så här stort....eller rättare sagt litet, så det får bli dubbelt upp istället.


Nu är påskstädningen klar och sen är det bara till att börja fira,men jag jobbar i morgon också förstås.Skönt att ha allt klart i alla fall eftersom  det kommer gäster ikväll....bästa vännen sen över 40 år tillbaka kommer tillsammans med sin man för att gratulera mej i efterskott eftersom dom inte var hemma den dagen som jag fyllde år.Jag ska göra i ordning några tekakor med lite gott pålägg......jag köpte räkor,gurka,dill och rökt skinka när jag var i butiken i morse,resten finns redan hemma.


Nu skiner solen,men det har kommit lite regn tidigare på morgonen och förmiddagen och det kanske var välbehövligt.


HA EN FORTSATT BRA DAG!


************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards