♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 25 april 2011 17:30

Nu är vi hemma från vår utflykt med påskbuffé....en dag som har varit helt underbar med trevligt folk i sällskap.

Vi åkte hemifrån strax efter klockan tio och var framme på Kinnekullegården lite efter halv tolv.

Visar några foton som jag har tagit idag.......


  Vitsippor i mängd utmed vägen vi har åkt.......


  Här har vi satt oss till bords......


  Här har jag tagit första tallriken med kall mat......


  Här är den varma maten,men man kan ju inte äta av alla rätterna för det tar ju stopp efter en stunds ätande,men gott var det i alla fall.


Nu är det bara lite tv-tittande en stund,det är ju lite program som jag vill se innan det är läggdags.


ÖNSKAR ALLA PÅSKFIRARE EN SKÖN KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards