♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 april 2011

Av ♥ Monica ♥ - 30 april 2011 12:05

Ännu en vacker vårdag,precis som det ska vara när det är Valborgsmässoafton.


Vi har varit uppe i stan en sväng nu på förmiddagen,även ABBE var med eftersom vi skulle köpa en ny sele till honom.Han var väldigt intresserad av allt som fanns i djurbutiken och han lät expediten prova ut en sele som passade perfekt till honom,så nu är han vårfin den lille voffsingen.


Om några timmar är det dags att åka iväg på middag till svägerskan och svågern,det ska bli jättetrevligt.Det är alltid roligt att umgås med dom,vi har så roligt när vi träffas.


Jag blev glatt överraskad när jag i går kväll kikade in på min mail och fick se att jag fått ett mail av min bloggvän RUTH där hon hade gjort 5 stycken jätteläckra toppar till min blogg.....TACK SNÄLLA  RUTH! Så rolligt det är när man får hjälp med sånt man inte klarar själv och utan att be om det,sånt gillar jag och kommer att belönas med en så småningom.


Till sist vill jag utbringa ett fyrfaldigt leve för vår kung som idag fyller 65 år..........HURRA,HURRA,HURRA,HURRA........önskar honom även en riktigt trevlig födelsedag.


 

En korg med blommor vill jag ge vår kung idag......


ALLA NI ANDRA ÖNSKAR JAG EN RIKTIGT TREVLIG VALBORG!


*******************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards