♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av ♥ Monica ♥ - 10 maj 2011 10:51


Idag har jag ätit risgrynsgröt till frukost,lite variation till te och smörgås skadar ju inte.

När jag hade gjort alla morgonsysslorna tog jag cykeln och åkte ner och hämtade Rickards bil för vidare färd till Mullsjö.Första anhalten var hos Gullan där jag lämnade lite grejer från oriflame som hennes dotter hade beställt.Sen åkte jag till Landhs och köpte ceasarsallad som vi ska ha till middag.Smidigt att bara ta fram när det blir så dags eftersom jag ska iväg ett ärende vid ettiden och då blir det lite tajt med tiden för matlagning.Tankade på statoil när jag ändå åkte vägen förbi.På tal om att tanka så har jag många gånger undrat varför folk ställer sej mitt emellan bensintankarna(eller vad det heter) och tar upp även den andra platsen så att folk får stå och vänta.Så var det även idag,en äldre dam hade parkerat sin bil så att hon tog upp båda platserna så det var bara för mej att vänta tills hon var klar...det tog en stund eftersom hon grejade med lite av varje innan hon äntligen satte sej i bilen och körde därifrån.Är det samma där ni brukar tanka?


Nu är jag hemma en stund innan jag ska iväg igen och nu ska jag kolla lite hos mina bloggvänner och kanske att jag hinner gå ut och sätta mej och njuta av det underbara vädret  också.När jag tittar ut genom fönstret ser jag en blå himmel och helt utslagna björkar.....kan det bli mycket bättre?


HA NU EN UNDERBAR DAG ALLA SOM TITTAR IN HÄR!


 

Häggen står nu i full blom.....

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards