♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av ♥ Monica ♥ - 11 maj 2011 15:05


Idag har jag varit i Tidaholm och träffat en klasskamrat,vi gick i samma klass från ettan till och med sexan(eller var det sjuan) då hon fortsatte att läsa vidare i stan,som man sa på den tiden.Det var ju realskolan som tog vid  för dom som inte fortsatte vanliga skolan till och med åttan.Hon utbildade sej till lärare och har jobbat som det i alla år tills för ett år sen ungefär då hon flyttade ner till Tidaholm från Stockholm som hon har bott i innan.Det är kul att träffa sina klasskamrater och man har mycket att prata om.Vi började med att gå på torget och kika för det är torgdag på onsdagar i den stan.Sen gick vi och tog lite fika och eftersom det är varmt och skönt ute satte vi oss ute och fikade.Vi satt en bra stund och pratade och njöt av det fina vädret.Nu har jag varit hemma en stund och strax kommer maken hem och vill ha mat så jag avslutar för idag och önskar alla en fortsatt fin dag!


KRAM PÅ ER ALLA GOA VÄNNER!


**********************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards