♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av ♥ Monica ♥ - 13 maj 2011 17:02


Tur att man inte är skrockfull, eftersom det är fredag den trettonde......det finns ju folk som knappast vågar gå utanför dörren en sån dag och det tycker jag är att överdriva,men var och en har ju sin tro och uppfattning förstås.


Jag har fått en hel del svar på min tävling och kommer att visa alla kommentarer den 22 maj när tävlingen avslutas.Hoppas ju förstås att många fler vill vara med och gissa vad SKETBACKAKÅL är för något.Det har kommit ett svar från signaturen *GÖSTA*men tyvärr kommer inte denne Gösta med i någon dragning eftersom det är anonymt,så om du vill vara med i tävlingen får du ge mej en adress till dej.


Växlande väder idag med sol en stund och regn i nästa stund.......

Veckohandlat på city gross i eftermiddag eftersom vi har varit på media markt och köpt en ny skrivare till datorn.


Ikväll blir det    och en räkmacka och  ska bli gott och mysigt!


NI SOM INTE HAR GISSAT PÅ TÄVLINGEN ÄN..... GÖR GÄRNA DET.........


HA EN MYSIG KVÄLL!




Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards