♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av ♥ Monica ♥ - 21 maj 2011 14:50


Kvällen igår blev lyckad,trots att det inte var så varmt ute,men vi satt på Camillas inglasade altan så vi frös absolut inte.Vi började med att gå en tipspromenad som vår kära Yvonne hade knåpat ihop.Väldigt svåra frågor så det blev inte många rätt för min del,men jag kom ju inte sist i alla fall*blinkar åt Hasse*. Jag fotograferade lite mellan varven och så här blev resultatet som kommer nedan:


Nu har några kommit i mål med sina tipslappar.......


Cissi och Elisabeth visar upp glada miner........


Undrar just vad Camilla har upptäckt i taket jag ser i alla fall ut att ha väldigt roligt


När klockan var strax efter tio tackade de flesta för en trevlig kväll och begav sej hemåt,även jag styrde volvon mot Sandhem där jag blev hjärtligt mottagen av.........


Abbe som blev väldigt glad när jag steg in genom dörren.Han har sovit hos oss inatt eftersom hans husse var på Sägnernas hus och dansade*ler* till Lasse Stefanz.


*****************************************

Idag har vi varit i Jönköping en sväng (ett fasligt rännande) och gjort åt lite pengar på både saker och en god middag.Det gäller att passa på när man har gott om pengar för när det är dags att gå i pension blir det nog lite mindre slantar att röra sej med.


I MORGON BLIR DET DRAGNING PÅ TÄVLINGEN....DE FLESTA HAR  SVARAT RÄTT,MEN DET ÄR INTE ALLA KAN JAG AVSLÖJA ...........


TILLS DESS ÖNSKAR JAG ER EN RIKTIGT TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL !


         

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards