♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 1 juni 2011 21:21


Nu kom jag in här på bloggen....försökte tidigare men då var det lögn i tusan att det gick,fick svaret att sidan inte svarade.


Denna första sommardag har varit lagom varm,ingen kvav luft som det var igår,men vi fick ingen åska här som tur var,den mullrade lite på avstånd några gånger och det kom en rejäl regnskur som friskade upp både luften och växtligheten.


Idag har jag bytt gardiner nästan överallt så nu får dom här sitta uppe över sommaren.I finrummet bytte jag tidigare och i badrummet och tvättstugan ska jag byta i nästa vecka.......om jag får tid förstås för det är lite annat på programmet både på tisdag och onsdag,men det återkommer jag till när det är så dags.


Nu ska jag spela monster world en liten stund innan sängen och karlavagnen tar vid.


NATTI ........NATTI.. sov så gott!


*****************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards