♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 2 juni 2011 16:49


Då är det en röd dag och många har ledigt från sina jobb.

Vi har varit en sväng i Jönköping idag och gjort lite inköp både på Blomsterlandet,Citygross och Åhlen´s.Jag var inne på Media Markt och kollade på en mobil,den jag köpte i höstas ska mitt barnbarn Jimmy få köpa av mej.Jag har haft några Nokia-telefoner,men nu blir det en Ericson....den jag ska köpa  var slut i idag,men nya inkommer i morgon.Passar bra att svänga fram dit på lördag när vi ska ner till stan ihop med Christian och Åsa och äta.Vi ska bjuda dom på mat på Shanghai som tack för hjälpen med installation och dylikt av vår dator som vi köpte i vintras.


Nu har Göran åkt till Margreteholm och även Abbe är med,det ska bli promenad med svägerskan/systern........jag ska gå ut i trädgården och inspektera och se hur fint det blev med blommorna som gubben har planterat.

Som vanligt blåser det och ingen sol har vi idag,men regnet håller sej borta i alla fall.

Ikväll blir det en sittning i tv-soffan som vanligt ett par timmar.......veckofinal på *fyra bröllop* bland annat.


Ha en trevlig kväll alla vänner!


******************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards