♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 3 juni 2011 14:50


Idag skiner solen från en klarblå himmel,härligt!


Vi gick upp vid åttatiden i morse och intog vår frukost sittandes på vår fina altan.Veckohandlade sen när vi gjort våra morgonsysslor här hemma.Jag städade  när jag hade varit hos mamma med hennes varor.Middagen har vi klarat av,även den på altan och nu har jag suttit och läst FT därute också.

Om en timme kommer svägerska och svåger på besök,då blir det fika med räkbåt och bakelse och en trevlig pratstund.

En tur till kyrkogårdarna i Vistorp och Fivlered ska det bli lite senare,sen kommer Abbe ikväll och blir kvar tills i morgon.......

Säsongsavslutningen på *Så ska det låta* tänker jag titta på klockan åtta,det är bra artister med ikväll som vanligt och för att nämna någon så är Erika Sjöström i Drifters med,hon sjunger ju så bra.


NU SÄJER JAG TACK FÖR IDAG....VI HÖRS I MORGON IGEN!


******************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards