♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 6 juni 2011 15:30


Idag den 6 juni firar vi Sveriges nationaldag.För min del blir firandet i tv-soffan ihop med vår kungafamilj på Skansen........fikat ikväll blir räkbaguett från Landhs och kaffe därtill.


Det är väldigt varmt ute och trots att det blåser en hel del så skulle man kunna gå  ute som vår herre har skapat oss,men det kan man ju naturligtvis inte göra,vad skulle grannarna säja då tro nä,bevare mej väl.


Idag den 6 juni vill jag gratulera min fina bloggvän cina och hennes man håkan på deras bröllopsdag.......

 

varsågoda denna blomsterkorg är till er på er bröllopsdag!


***********************************


Jag avslutar för idag med en bild på vår vackra flagga.....


 


JAG ÅTERKOMMER I MORGON KVÄLL NÄR JAG HAR KOMMIT HEM FRÅN BUSSRESAN *PÅ SKETVÄGA I KUNNEKULLETRAKTEN* SOM DET STÅR PÅ PROGRAMBLADET.


HA DET GÖTT !


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards