♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 7 juni 2011 20:13


Idag har jag varit på resande fot hela dagen.......träffpunktens årliga resa har gått av stapeln.

Vi startade klockan åtta i morse och var hemma vid sextiden.Vi har haft tur med vädret förutom de sex sista milen på hemresan då det åskade och regnade rejält.Vi har gjort många trevliga besök i Kinnekulletrakten och jag har fotograferat en del som jag återkommer med i morgon......Det är inte utan att man blir lite trött när man har varit ute och åkt så jag kommer säkert att somna gott ikväll när det är så dags att krypa i säng.

Jag återkommer i morgon med att berätta om dagens resa i både ord och bild.

Nu ska jag göra några besök hos mina bloggvänner.


HA DET SÅ BRA ALLA BLOGGARE...VI HÖRS I MORGON!


**********************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards