♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 15 juni 2011 12:33


Idag blir det ett inlägg som handlar mest om blommor och djur....men jag börjar med att tala om vädret,som är ett kärt ämne för oss svenskar.Här är det lite blåsigt,ingen sol och 15 grader.Vi tycker ju att det skulle vara lite varmare,men enligt vad meteorologen sa i Radio Skaraborg för ett par dagar sen så är det normal temperatur för årstiden som är nu......vi blev bortskämda med den höga temperaturen som var häromdagen sa vädertjejen och den värmen som var då den var absolut inte normal.....så nu vet vi det.




Nu är doftpionen på gång att slå ut och så här såg den ut igår





Här poserar Abbe......han gillar blommor och han luktar gärna på dom också




 


Här sitter vår fine kisse vid namn Sigge och spanar.....det ser ut som att han har en fågel i munnen,men det är ett vindspel som sitter så lägligt så det ser ut som han har den i munnen........rätt så lyckat foto egentligen


Nu får jag önska alla en fortsatt trevlig onsdag.......jag för min del ska sätta mej tillrätta och läsa Icakuriren som jag fick i fredags och som inte har blivit läst än.


KRAM PÅ ER MINA VÄNNER!


***********************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards