♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av ♥ Monica ♥ - 20 juni 2011 12:54


Jaa,denna dagen började med strålande solsken och riktigt varmt och skönt.Jag tvättade och hängde ut på torkvindan innan jag cyklade ner och hämtade ABBE.När vi hade varit hemma en stund och jag hade grejat lite satte jag mej vid datorn,ganska snart upptäckte jag att det regnade ute igen,skyndade mej ut och tog ner den mesta tvätten och hängde på altan i stället.Det blev väl inte så mycket med regnet,men det är mulet och ingen sol syns till.Jag tycker att det räcker med regn nu,vi fick 40 millimeter igår.


Ikväll ska jag titta på *Lotta på Liseberg*,det är ju premiär på allsångskvällarna.


Det återstår att se om vi kan åka och plantera några blommor på kyrkogårdarna när vi har ätit middag och Abbe har åkt hem.Regnar det så går det ju inte och i morgon blir det inte för då ska vi på födelsedagskalas,men till det återkommer jag i morgon.


HA EN BRA DAG ALLA BLOGGARE!


*******************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards