♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av ♥ Monica ♥ - 4 juli 2011 16:44

Idag har jag tagit några foton på Abbe......


När jag satt vid datorn tidigare idag vände jag mej om och fick se Abbe på väg in i tv-rummet med min ene gummistövel.......han ville inte gärna lämna den ifrån sej.  När jag hade ställt tillbaka min stövel så satt Abbe och spanade på.......  Sigges matskålar,han kan väl inte se dom ,men han vet att dom finns där......



Annars har det inte hänt så mycket idag.......jag lånade Thomas bil och åkte till apoteket på förmiddagen och det var tur att jag ingen brådska hade för det var fullknökat med folk där så det tog över en halvtimme innan jag kom därifrån.


Ikväll blir det till att parkera sej vid tv:n och titta på *Lotta på Liseberg*,hoppas det är lika bra idag som det var förra måndagen.


HA DET GOTT ALLA FINA BLOGGVÄNNER   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards