♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av ♥ Monica ♥ - 7 augusti 2011 12:08

Nu har jag haft bloggsemester ett par veckor,men nu är det dags att börja blogga igen.

I morgon börjar jag min sista semestervecka och det har varit en lång semester för min del........15 veckor blir det allt som allt,inräknat lite komptimmar nu den senaste veckan.Det har varit en bra sommar med växlande väder,regn,sol och blåst om vartannat.

En vecka på GOTLAND har det också blivit,men det återkommer jag till i både ord och bild så småningom. En aktivitet till blir det innan jobbet börjar och det är det årliga besöket i FALKENBERG och till VALLARNAS FRILUFTSTEATER.Återkommer även till det när det är så dags.


Idag är det regnigt och grått ute efter en vecka med riktigt fint väder,men regnet behövs så det är bara till att gilla läget.


Nu ska jag göra lite besök hos mina bloggvänner !


HA EN RIKTIGT BRA SÖNDAG!


 



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards