♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Falkenberg nästa

Av ♥ Monica ♥ - 12 augusti 2011 14:55

I morgon förmiddag åker vi till FALKENBERG.......vi ska bo hos Britt-Marie i Lilla Toften som vi brukar.


 

Halv åtta börjar föreställningen på Vallarnas friluftsteater. Vi får hoppas att vädret är bättre i år än förra året då det regnade hela dagen och även på kvällen.Vi fick sitta med regnkläder på oss.


Idag har jag varit och veckohandlat,det var några veckor sen sist för nu när vi båda haft semester så har vi ätit ute många gånger och de middagar vi har ätit här hemma har vi handlat maten till samma dag.

På måndag får jag kliva upp klockan kvart i sex och åka till jobbet,det blir nog lite konstigt första morgonen efter denna långa ledighet,men det blir roligt att komma till jobbet och träffa alla jobbarkompisar igen.Mina båda timmar som jag jobbar går ju fort så jag är snart hemma igen.Abbe ska hämtas som vanligt så den promenaden blir alldeles utmärkt att börja med igen efter 4 veckor.


Nu önskar jag er alla vänner i bloggvärlden en riktig skön och trevlig helg!


 
 
lillis

lillis

12 augusti 2011 17:33

Hoppas att ni får det trevligt i Falkenberg och att vädret är på er sida. Förstår att det känns konstigt att börja att arbeta igen efter din långa ledighet
Ha en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

12 augusti 2011 21:09

Så trevligt att få åka bort.och träffa goa vänner.
Ja semestern..tar lltid ett slut..och då är det den vanliga vardagen som gäller..
Önskar dej/er en trevlig helg!!
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

12 augusti 2011 23:59

Tror bestämt att ni slipper paraply eller regnkläder när ni är i Falkenberg, det skall bli fint (tror jag). Tycker det skulle kännas jobbigt att börja jobba igen, men nöden har ingen lag.
Kram o'du ha en toppenhelg !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

13 augusti 2011 00:00

Det måste vara kul att få se föreställningen från Falkenberg live. Jag ser den väl sen när den kommer på tv.
Visst kommer det att bli jobbigt för dig att jobba igen efter så lång ledighet. Men du kommer väl snart in i det gamla spåret igen efter ett tag.
Hoppas nu du får det trevligt i Falkenberg och med dina vänner. Kram på dej vännen.

http://bloggplatsen

 
Berith

Berith

13 augusti 2011 08:33

Så trevligt och jag hoppas verkligen att
vädret makter är på er sida :)

Ha en riktigt trevlig hel go´a Monica , varma kramar :))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

13 augusti 2011 23:43

Vad avundsjuk jag blir! Vi pratade om att åka och se årets föreställning men det passade inte in med andra planer.
Hoppas ni får det underbart roligt!
Jag har två veckors semester kvar och det är riktgit skönt- Men har man varit långledig som du är det naturligtvis skönt att komma tillbaka även om det tar emot att kliva upp på morgonen.
Må gott!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Cina

Cina

14 augusti 2011 07:33

Hoppas ni hade en fin lördagskväll!
Men det får vi redan på idag hoppas jag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

14 augusti 2011 10:06

Hej Monica!
Om ni hade lika fint väder i Falkenberg i går som vi hade så måste allt ha varit jättetrevligt.
Skönt att vara med vänner och skratta på teatern.
Jag behöver tack o lov inte upp tidigt. En fördel med att vara pensionär har aldrig varit morgonpigg. Klart att det är kul att träffa arbetskamraterna och inte jobba heltid utan ha tid för annat också.
Nu har molnen lagt sig över Vildfagre så regn kanske kommer. Man får ta det som det kommer och vara glad o nöjd.
Ha en bra arbetsvecka.
Kram
Love.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards